facebook
Marka Stratejileri
Marka Stratejileri
“Hizmet ve ürün kalitesi” herkese kazandırır. Müşteriler kazanır, çalışanlar kazanır, yönetim kazanır, hissedarlar kazanır, üretici kazanır, toplum kazanır, ülke kazanır” 2004 senesinde “Türkiye’nin ve Dünyanın sayılı mobilya markalarından birisi olma” vizyonuyla yola çıkan EVGÖR, kuruluşunun üzerinden geçen ilk 4 yılda 3 mağazaya ulaştı. 10. Yıldönümünde ise “Daha çok noktada daha çok müşteriye erişim” hedefiyle önce İMES-Dudullu, ardından da TUZLA E-5 mağazaları ile İstanbul’daki mağaza sayısını beşe çıkardı. Kuruluşundan bu güne, daima müşterilerine beklentilerinin üzerinde hizmet ve ürün sunmaya çalışan EVGÖR, sağladığı başarı ve gördüğü yoğun ilgi ile sürekli genişleyen büyük bir aile haline geldi. Müşteri Bağlılığı En yüksek kalitede ürün ve çözüm danışmanlığı ve geniş ürün yelpazesi müşterilerimizin güven, saygı ve bağlılığını arttıracaktır.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.
Prepared by  T-Soft E-Commerce.