facebook
Müşteri Hizmetleri Kategorileri
Kategori Menü
Marka Listesi
Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Nakliye/Montaj Soru&Cevap bölümü
  • Siparişlerim Elime Ne Zaman Ulaşır ?

    Mağazalarımızdan ve internet sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerde siparişinizden ürünler depo stoklarımızda mevcut ise İstanbul içi 3 ile 7 iş günü içersinde ,İstanbul dışı teslimatlarımız da ise 7ile 10 gün içinde teslimini gerçekleştirebiliriz.Sipariş verdiğiniz ürün depo stoklarımızda mevcut değilse İstanbul içi teslimat süresi 7 ile 21 iş günü içinde İstanbul dışı teslimatı ise 15 ile 45 gün içersinde teslimi gerçekleşir.

  • Stok Durumu Hakkında

    Beğenmiş olduğunuz ürünlerin stok durumlarını ve teslimat sürelerini 444 888 6 müşteri hizmetlerimizden öğrenebilirsiniz.

  • Kargo Ücretleri ve Kargo Hakkında

    Türkiye sınırları içersinde tüm illere gönderilecek ürünlerde nakliye bedeli Evgör mobilyaya ait olup nakliyeler bina önü teslimatı yapılır. İl ve il merkezlerine yapılan nakliyelerimizde ek bir ücret talep edilmemektedir ancak bazı ilçe merkezlerine ve kasabalarına nakliye şirketinin güzergahında olmadığı için ek bir nakliye yapılmaktadır bu ek nakliye bedeli müşterilerimize yansıtılır.Bu ücreti satış temsilcilerimizden öğrenebilirsiniz. ( 444 888 6 ) Not: Bazı illere nakliye hizmetimiz bulunmamaktadır nedeni bu il veya ilçe merkezlerine araçlarımız sık çıkmadığı için gecikme yaşanmaktadır. Müşterimizin isteğine göre ürün gönderimi yapılabilmektedir.

  • Hatalı ve Eksik Parçalar

    Yapılan teslimatlarda ve kurulumlarda hatalı ve eksik parçanız geldiği takdirde hatalı ve eksik parçanız not alınır ve firmamız tarafından temin edildikten sonra hatalı ve eksik parçanızın eksiği giderilir.

  • Kargo Esnası Sırasında

    İl dışı nakliyelerimizde tüm ürünlerimiz sigortalı olup ürün hasarlı ve değişik bir ürün geldiği takdirde değişimi mevcuttur.

  • SSH - Satış Sonrası Destek Hizmetimiz

    Evgör mobilyadan satın almış olduğunuz ürünler 2 ile 5 yıl arasında garanti kapsamı içersindedir. Ürünlerinizde herhangi bir arıza veya sorun oluştuğunda 0216 316 49 29 numaralı telefona arıza kayıt açtırırsanız yetkili servisteki arkadaşlarımız en kısa sürede siz değerli müşterilerimizin arızasını gidermek için hizmetinizde olacaktır. Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilinirliğini bozmadan teslim tarihinden (fatura tarihinden) itibaren 7 iş günü içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.

  • İade şartları nelerdir

    İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken unsurlar asagıdaki gibidir. Bu unsurlardan herhangi birisinin olmaması durumunda ürün iadesi kabul edilmeyecektir. Ürünün faturası İade formu İade gerekçesi 7 günlük süre içersinde iade edilecek ürünlerin kutusu ambalajı varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir… Orijinal kutusu ambalajı bozulmuş satın alınabilirliği kaybolmuş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir. Not: Hasarlı ve ayıplı ürünlerin değişimi mevcut olup, ancak müşterimiz beğenmediğinden dolayı ürünlerini iade ettiği takdirde yukarıdaki şartlar geçerli olup ürün nakliyesi ve bedeli de müşterilerimize aittir.

  • Garanti Şartları ve Koşulları

    Ürünlerimiz 2 ile 5 yıl arasında garantili olup garanti şartları Tüketici hatasından kaynaklanmayan nedenler Darbe sonucu kırılma farbe sonucu yırtılma (dış etkenler ile ) gibi etkenler garanti kapsamına girmez.. Yanma, kırılma, kesilme gibi durumlarda garanti kapsamında değildir. Ürünlerin nakliye ve kurulumu esnasında doğabilecek hasarlara karsı garanti kapsamındadır..(sevkiyat ekibimiz tarafından)

  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim

    Ödeme yapıldıktan sonra siparişinizi 7 ile 10 gün içerisinde iptal edebilirsiniz. (Müşteri temsilciniz ile iletişime geçiniz)

  • Teslimat ve Fatura Adresleri

    Siparişiniz sizin girmiş ve belirtmiş olduğunuz adresinize gönderimi sağlanacaktır.

  • İnternet Sayfasınızdan Size Nasıl E-mail Gönderebilirim?

    Bütün sorularınızı, "2;Müşteri Hizmetleri"2; sayfamızdaki "2;Bize Sorun"2; sayfasını kullanarak bize iletebilirsiniz. Sorularıma gönderdiğiniz cevaplara nerden ulaşabilirim sitede görebilir miyim? . Size verdiğimiz cevabı anketimizi doldurarak değerlendirebilirsiniz.

  • Sitenizin Üyelik Avantajları Nelerdir?

    Bütün sorularınızı, "2;Müşteri Hizmetleri"2; sayfamızdaki "2;Bize Sorun"2; sayfasını kullanarak bize iletebilirsiniz. Sorularıma gönderdiğiniz cevaplara nerden ulaşabilirim sitede görebilir miyim? . Size verdiğimiz cevabı anketimizi doldurarak değerlendirebilirsiniz.

  • Ödeme Seçenekleri

    Ödeme seçeneklerimiz arasında nakit ödeme ,kredi kartı ile ödeme ,kredi kartına taksitli seçeneklerimiz ve özel ödeme seçeneklerimiz bulunmaktadır. Ayrıntılı bilgi için lütfen tıklayınız.

  • Aradığım Ürünleri İçinde Nasıl Bulacağım ?

    Sitemizde tüm sayfalarımızda sol üst tarafta "2;ARAMA "2;başlığı altında / ürün kodunu / modelini yazıp, arama yapabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.
Prepared by  T-Soft E-Commerce.